luni, 22 iunie 2009

Si prea putin desert!

Suntem bucurosi ca am gasit solutia de a ajunge cu totii bogati! Am vazut la televizor ce fac petro-dolarii in peninsula arabica (insule imense facute de mana omului, cladiri cum nu se mai gasesc altundeva in lume, partie de ski in mijlocul desertului, etc), ne-am gandit bine si am ajuns la concluzia ca ar fi bine sa ne facem si noi rost de desert, ca un prim pas catre zacamintele de petrol si implicit bani.
Si ne-am pus pe treaba! Am despadurit toata zona de sud a tarii, creand conditii favorabile desertificarii. In Bucuresti-Ilfov mai este 3% suprafata impadurita, 4% in Calarasi si Teleorman, 5% in Constanta si Braila, 6% in Ialomita, 8% in Galati si Olt, 10% in Giurgiu si Tulcea.
Studiile arata ca aproximativ o treime din teritoriul tarii (adica 7 milioane de hectare) sunt situate in zone cu risc de desertificare, iar 3 milioane de hectare sunt direct afecatate de desertificare.
"Sahara Olteniei" (o fasie de 30 kilometri latime, din zona Dunare - Craiova - Caracal) cuprinde in jur de 100.000 de hectare. Am taiat padurea pentru a aduce irigatiile in zona, si acum am distrus irigatiile pt a face loc nisipului.
Ca urmare, unii specilisti afirma ca in urmatorii ani productia cerealiera va scadea pana la 40% din cea actuala, iar ca in 20 de ani ne vom vedea visul cu ochii si vom putea merge pe strada imbracati in costum de beduin fara ca nimeni sa ne mai considere nebuni.
Sa vina nisipul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu